這個版面是不是不太適合放很high的歌阿?
 
 
想到昨天借的COCO的iPod
裡面有好多懷念的歌呢
以前悠哉到一個不行的時候用來打發時間的閒曲
或者是因為害怕黑黑而大聲唱的high歌XD
 
我的麥克風\金鐘罩鐵布衫\vincent\......老歌也不少
 
真是太神奇了!
真希望我的iPod沒有瞎
說明一下(其實下文才是主旨?)
 
其實我的iPod(以下簡稱P)
在去年去暑期遊學團的時候,因為我把它放在行李裡託運,到達目的地時拿出來
螢幕竟然消失了!(瞎了!!)只剩下亮亮的一片......
搞不好是水土不服吧
後來的某一天無聊按按看時發現竟然還可以聽,只是看不見東西
所以就這樣聽著
回到臺灣後也因為眼瞎而唾棄它所以丟著
直到今年想到所以請我媽把給寄去送修看看要多少錢
回來答覆竟然要6000$!?(還不如再買一臺別的??)
故放棄修理這步,繼續將就著聽
而這學期開學前和趴趴出去玩的前一天
我把它插上電腦充電時,P它竟然突然睜開了眼睛!!!(哇!明亮的世界是多麼的美好耶嘿!!)
讓我有點驚慌失措和高興得手不知道要擺那裡(不知所措啦~)
第二天一整天P都睜著眼睛觀看這世界就像個剛起步的孩子(啥?)
所以我就帶著它一起去找趴趴~
這孩子一定也感覺到我的開心了吧XD
就這樣,我們都渡過了極其完美的一天
隔天,是開學日,一大早我向它道了早安,沒想到P已經對這世界了無遺憾似的再度闔上它美麗的雙眼啦!
不過我倒也不覺得有多感傷就是了
我們的心一定是相通的唷!
 
期待你再度展露笑顏:) 
 
 
 
 
 
附上歌詞

AVRIL LAVIGNE GIRLFRIEND


[Chorus]
Hey, hey, you, you
I don’t like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey, hey, you, you
I could be your girlfriend
Hey, hey, you, you
I know that you like me
No way, no way
You know it’s not a secret
Hey, hey, you, you
I want to be your girlfriend


You’re so fine, I want you mine
You’re so delicious
I think about all the time
You’re so addictive
Don’t you know what I can do to make you feel all right


Don’t pretend
I think you know I’m damn precious
And hell yeah
I’m the mother****ing princess
I can tell you like me too
And you know I’m right


She’s like, so whatever
You can do so much better
I think we should get together now
And that’s what everyone’s talking about


(Chorus)


I can see the way
I see the way you look at me
And even when you look away
I know you think of me
I know you talk about me all the time
Again and again


So come over here and tell me what I want to hear
Better yet, make your girlfriend disappear
I don’t wanna hear you say her name ever again


Cause she’s like, so whatever
And you can do so much better
I think we should get together now
And that’s what everyone’s talking about


(Chorus)


In a second, you’ll be wrapped around my finger
Cause I can, cause I can do it better
There’s no other, so when’s it gonna sink in?
She said ‘Stupid, what the hell were you thinking?’
(x2)


(Chorus)


===================================
整個就是非常強勢的歌喔XD
 
so cool
arrow
arrow
    全站熱搜

    kaito0127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()