這邊是推薦歌中心XD
 
Queen - Somebody to love(Ann Hathaway版)
選自電影”麻辣公主”
 

 
同一首歌,Queen原版
 
如果沒事的話,真想邊看歌詞邊和Queen一起唱歌一整天XD
 
話說上禮拜在看快樂腳的時候,竟然也選了這首歌,真的是超棒
整個就是覺得開心之異常!?
搞不好是因為他的氣氛很適合放進電影裡吧
不管怎麼說還是皇后唱的最有fu:)
 
 
 
 
 
歌詞附上
 
Somebody to love Queen

Can anybody find me somebody to love?

Each morning I get up, I die a little
Can barely stand on my feet
Take a look in the mirror and cry
Lord what you're doing to me
I have spent all my years in believing you
But I just can't get no relief, Lord!
Somebody, somebody
Can anybody find me somebody to love?

I work hard every day of my life
I work till I ache my bones
At the end I take home my hard earned pay all on my own
I get down on my knees
And I start to pray
Till the tears run down from my eyes
Lord - somebody - somebody
Can anybody find me somebody to love ?

(He works hard)
Everyday I try and I try and I try
But everybody wants to put me down
They say I'm going crazy
They say I got a lot of water in my brain
Got no common sense
I got nobody left to believe
Yeah - yeah yeah yeah

Oh Lord
Somebody - somebody
Can anybody find me somebody to love?

Got no feel, I got no rhythm
I just keep losing my beat
I'm ok, I'm alright
Ain't gonna face no defeat
I just gotta get out of this prison cell
Someday I'm gonna be free, Lord!

Find me somebody to love
Can anybody find me somebody to love?

有誰能幫我找個人來愛?

每天早晨起床,我就更加消沉
甚至站不起來
瞥見鏡中的自己,不禁哭了起來
上帝,你對我做了什麼?!
我花了一輩子信仰祢
卻得不到任何解脫
有誰........有誰能.........
有誰能幫我找個人來愛?

這一生,我每天都努力工作
工作到腰酸背痛
然後把辛苦掙來的錢拿回家
我屈膝跪下
開始祈禱
直到眼底淚如雨下
有誰........有誰能.........
有誰能幫我找個人來愛?

(他努力的工作)
我每天努力的嘗試
但每個人都想制止我
他們說我是瘋了
說我腦筋有問題
完全失去理性
我已不信任任何人


噢!上帝
有誰........有誰能.........
有誰能幫我找個人來愛?

失去感覺,抓不到節奏
我開始不知無措
但我還好,一切 OK
不願承認被擊倒
我必須掙脫這牢籠
總有一天我會得到自由,上帝!

有誰........有誰能.........
有誰能幫我找個人來愛?

arrow
arrow
    全站熱搜

    kaito0127 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()